Szeretnél egy dinamikusan fejlődő országos hálózat
központi támogató csapatának tagja lenni? Jelenleg
IRODAI ADMINISZTRÁTOR
munkakörbe keresünk új munkatársat.
MIÉRT JÓ NÁLUNK DOLGOZNI?
- Határozatlan idejű munkaszerződést, versenyképes fizetést,
- kihívásokkal teli munkakört, kiváló munkakörülményeket és együttműködő csapatot,
- szakmai fejlődési lehetőséget kínálunk.
MILYEN FELADATOK VÁRNAK RÁD?
- Napi adminisztrációs feladatok elvégzése (levelezés, postázás, e-mail-ek, telefonhívások kezelése),
- beérkező szállítói számlák rögzítése, kezelése, ellenőrzése,
- az iroda működésének teljes körű támogatása,
- megbeszélések szervezése, vendégek fogadása,
- egyéb asszisztensi feladatok ellátása.
MI SZÜKSÉGES AHHOZ, HOGY A CSAPATUNK TAGJA LEGYÉL?
- Legalább középfokú végzettség (érettségi),
- hasonló munkakörben szerzett többéves gyakorlati tapasztalat,
- aktív, kommunikációképes angol nyelvtudás,
- kimagasló kommunikációs készség, átlagon felüli konfliktuskezelő és problémamegoldó képesség,
- nagyfokú önállóság, pontosság, precizitás, felelősségteljes munkavégzés,
- megfelelő számítógépes ismeret és gyakorlat (Word, Excel, Internet).
ELŐNYT JELENT SZÁMODRA A KIVÁLASZTÁS SORÁN:
- Munkába állás rövid átfutással,
- B kategóriás jogosítvány és többéves gépjárművezetési tapasztalat.
MUNKAVÉGZÉS HELYE: Budapest, 21. kerület
AMENNYIBEN A POZÍCIÓ FELKELTETTE ÉRDEKLŐDÉSEDET, várjuk fényképes önéletrajzodat a megpályázott munkakör és lokáció megjelölésével az oneletrajz@plasmaexpert.hu címre.